Sunday, January 1, 2012

"ALWAYS WITH ME, ALWAYS WITH YOU" DAN LEBIH KURANGNYA TENTANG AZAM TAHUN BARU

Selamat Tahun Baru. Semoga 2012 menjanjikan lebih banyak kebaikan untuk kita semua. InsyaAllah.

Abaikan seketika piket kaum muda di UPSI.


Berpagi-pagian, setelah usai menunaikan solat subuh, sedikit senaman dan regangan. Letih kayuhan sihat di Batu Pahat masih bersisa. Sekadar peneman menghirup udara segar, aku bukak lagu instrumental feveret aku, dari antara gitaris feveret aku - Gitar Guru, Joe Satriani.

Bagi aku lagu ni sangat catchy, dan bunyinya tidaklah kedengaran terlalu kompleks untuk dihayati. Note-note yang dipilih juga ibarat butir perkataan yang menyampaikan maksud lagu. Romantik.

Malas nak cerita pasal azam tahun baru. Tapi lebih kurangnya, tahun ni aku nekad nak meng'sixpack'kan balik perut, join sebanyak mana event cycling yang ada, khatam dan fahamkan permainan silat yang sedang aku pelajari, jadi cikgu yang baik (lebih baik, harapnya), perbanyakkan ibadah selain menjaga sebaiknya ibu ibadah yakni solat, dan praktis lagu Always with me, always with you se'perfect' mungkin untuk dipersembahkan kepada si 'bakal' nanti. =).



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...