Friday, June 15, 2012

BAND PALING COOL - BAGI AKU

Banyak band kat dunia ni.

Tapi ada beberapa band yang bagi aku sangat cool, dan aku suka godek-godek bila mengadap laptop.

Aku listkan tanpa nombor, sebab setiap band berdiri dengan kekuatan tersendiri.



Red Hot Chili Peppers (simplest sound, but kick a** skill)



Rage Against The Machine (band yang paling ditunggu to reform back)
Metallica (perlukah dicerita?)


L' Arc En Ciel (band yang banyak 'warna' dalam muzik. macam-macam dorang dah eksperimentasi)

Cromok (hail to the king! al-fatihah buat arwah din...)

Wings (serius tergelak masa tengok kaset pakcik aku dulu)


Megadeth (teringin nak tengok Marty Friedman join balik...sigh)

Persamaan setiap band pilihan aku adalah - semuanya 4-piece band. Aku suka tengok setiap unit beraksi dengan instrument asas masing-masing, menampakkan lagi skill dan kepakaran setiap unit mengendalikan instrument dan saling melengkapi antara satu sama lain.





3 comments:

  1. Sayang John dh keluar dari RHCP.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. haha.rasa nak ikut jerit FU i wont do wat u told me!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...