Saturday, May 21, 2011

rindu...

Rindu

Aku tak boleh tido. Bapak ah. Tunggu berape minit je lagi, nak azan subuh dah. Sungguh, aku tak tau apa hal aku tak boleh. Takkan nak salahkan ali cafe dua paket yang aku bancuh tadi? Tak jugak..

Lama gak tak mengadap benda alah blog ni. Sebab aku pon kadang-kadang hilang modal, pe benda ntah nak tulis. Nak cakap berkongsi, sape je yang baca? Hehe.. biler sembang pasal blog ni, aku ingat dulu dalam tahun 2004 ke, 2005 ntah. Ada kenyataan yang agak pandir dari sorang yang bajet hebat lahi ilmiah. Kononnya blog ni cam karaoke. Penulis blog nih macam orang awam yang kemaruk nak jadi penyanyi, tapi tak laku. So, pi nyanyi kat karok la.. aku rasa tobat mamat tu tepuk dahi tahap penjejak badai lepas Mac 2008. Apa-apa la..

Kemungkinan jugak ‘ketidakbolehtidoran’ aku ni disumbangkan oleh faktor melepas gian bertari-berjurus. Semenjak aku dah keje ni, memang berkarat terus aku rasa. Lagi-lagi bile lutut dah injured langsung (saspek ACL), lagi la. Tapi insyaAllah, aku yakin ngan petua orang-orang lama, ngan senaman-senaman. Sikit-sikit nanti, elokla nanti...

Mungkin jugak sebab aku rindu zaman-zaman aku bergonggreng malam ke pagi buta ngan kawan-kawan yang sama-sama kaki melalak. Saja-saja gak aku main lagu-lagu lama yang pernah aku perfom, pernah aku jam n pernah kami memekakkan cam Kamelia (kamelinggam kalu versi tamil, ni member aku wat), Isabella, Masihkah Kau Ingat (haih...) dan macam-macam lagu lain.. saja..

Dan antara paling aku rindu...

Aku rindu rambut panjang aku.... haih...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...